Preview Cabaretvoorstelling “Over de grens”

In 2012 heeft Stichting Borderline i.s.m. www.krachtvanbeleving.nl een cabaretvoorstelling laten maken door de theatermakers Arno Setz en Ferry Asselbergs. In de cabaretvoorstelling Over de grens reizen Arno Setz en Ferry Asselbergs naar Planet Borderline om te onderzoeken wat een borderline persoonlijkheidsstoornis is en of zij het zelf ook hebben. Een wereld vol van miscommunicatie, onbegrip, heftige emoties maar ook van creativiteit, energie, humor en liefde. De voorstelling zet Borderline in het licht op een grappige en luchtige manier, zodat Borderline te begrijpen is voor iedereen.

Klik hier voor de preview.

Wil je de volledige voorstelling zien?

Stichting Borderline is sterk afhankelijk van donateurs. Dankzij donaties kunnen wij ons inzetten om het stigma rond Borderline te verkleinen. Donaties maken bijvoorbeeld lotgenotencontact en voorlichting mogelijk.

Wil jij donateur worden en de stichting steunen?

<< klik hier >>