Stichting Borderline is sterk afhankelijk van donateurs. Dankzij donaties kunnen wij ons inzetten om het stigma rond Borderline te verkleinen. Donaties maken bijvoorbeeld lotgenotencontact en voorlichting mogelijk.

Wil jij donateur worden en de stichting steunen?

Het minimale bedrag om donateur te worden is €25,00 per jaar. Je kunt kiezen om jouw gekozen bedrag één keer per jaar, twee keer per jaar of 1 keer per kwartaal te laten incasseren. Indien u na januari of juli donateur wordt, zal de incasso naar rato worden berekend. Daar wij dus ontzettend blij zijn met u als (aankomend) donateur, bieden we u als tegenprestatie een exclusief voordeel. Als donateur kunt u éénmaal per jaar gratis een voorlichtingsbijeenkomst bijwonen. Hieronder vallen de welbekende naastendag en de publieksdag, en in de loop van het jaar zullen wij een aantal nieuwe bijeenkomsten aan dit rijtje toevoegen. Zodra de eerste voorlichtingsbijeenkomst waaraan u gratis deel kunt nemen geagendeerd is, zullen wij u hierover informeren via onze website en onze socials.

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Vergoeding?

Verscheidene zorgverzekeraars bieden (deels) een vergoeding in lidmaatschap van aan patiëntenvereniging. Wellicht dat dit voor jou interessant kan zijn?

Wat is er veranderd?

Stichting Borderline krijgt subsidie van het fonds PGO. Vanaf 2012 zijn hier wat veranderingen in gekomen. In het verleden was subsidie afhankelijk van het aantal donateurs. Per 1 januari 2012 moet een patiëntenvereniging minimaal 100 donateurs hebben om voor subsidie in aanmerking te komen. Helaas is die subsidie niet voldoende om de activiteiten die wij doen te kunnen bekostigen. Daarom zijn we sterk afhankelijk van het aantal donateurs.

Door het geld van de donateurs kunnen wij ons inzetten voor het antistigma van Borderline. Ook kunnen wij door het geld van donateurs mensen met Borderline en omstanders te woord staan via lotgenotencontact en voorlichtingen.

Bent u donateur en wilt u een wijziging doorgeven? Mail dan naar donateur@stichtingborderline.nl