Landelijke ontmoetingsmiddag voor (ex)partners van Borderline patiënten.

Beste (ex)partner,

MIND Naasten Centraal organiseert een landelijke ontmoetingsdag voor ‘(ex)partners van’ op zaterdag 20 april 2024 van 10:30 -16:30 uur. Het thema is ‘Communicatie thuis’. In de ochtend is er tijd voor kennismaking en het delen van tips en tricks. Na de lunch is ervaringsdeskundige spreker en trainer Fabien Schiereck er met een interactieve workshop voor zelf in te brengen thema’s. We zorgen voor een veilige en persoonlijke sfeer. De locatie is 5 min lopen vanaf Amersfoort Centraal. Deelname is €10,- of (liever nog) donateur worden voor €25,- per jaar. Als je donateur wordt krijg je meteen korting op de volgende (ex)partner van dag.  Kortom, het wordt een geheel verzorgde dag met heerlijke lunch en….. een goodiebag.

Als eerste een seintje wanneer de kaartverkoop start?

Stuur een mail naar partnersvan@naastencentraal.nl
Wij hebben er weer zin in, tot 20 april!
Team (ex)partners

Middagsymposium naasten in Eindhoven op 19 maart.

MIND Naasten Centraal Eindhoven organiseert symposium ‘Waar staat de naaste, de stand van zaken’. Onze Ildi is aanwezig met een infostand. Geef je op voor één van de mooie workshops!

Datum: dinsdag 19 maart 2024

Tijd: van 13.00 – 17.00 uur
Plaats: Domus Dela Congrescentrum, Kanaalstraat 4, Eindhoven.
Klik hier om je aan te melden of kijk voor meer informatie op de wesite van GGzE.

Download de flyer voor meer informatie.