Stichting Borderline verzorgt voorlichtingen voor diverse doelgroepen. Wij komen bij lotgenotengroepen, familieleden, hulpverlening, onderwijs, woongroepen, ziekenhuizen, GGz instellingen, etc.

Wat kun je bij een voorlichting verwachten?

Een voorlichting wordt gegeven door één van onze voorlichters. Dit zijn allen mensen met de diagnose Borderline. Zij vertellen over hun proces, over wat zij hebben mee gemaakt, en wat de do’s en dont’s zijn. De voorlichting geeft mensen een duidelijker beeld over deze diagnose, zowel omstanders, hulpverleners, als mensen met de diagnose zelf.

Een voorlichting kost per 1 januari 2024 voor 1 uur €80 en voor 1.5 uur € 120 beide zijn excl. reiskosten, met dit bedrag steun je tevens Stichting Borderline om haar werk voort te kunnen zetten.

Indien je interesse hebt in een voorlichting of je wilt meer weten, kun je contact opnemen met onze voorlichters: educatie@stichtingborderline.nl. Graag ontvangen wij van jouw kant informatie over de locatie, groep en wat je inhoudelijk verwacht.