Ons team bestaat voornamelijk uit vrijwilligers. Zij verzorgen het lotgenotencontact, de voorlichtingen, de nieuwsbrief etc. Stichting Borderline is als vrijwilligersorganisatie regelmatig op zoek naar nieuwe enthousiaste vrijwilligers die zich voor onze stichting en achterban willen inzetten. Onze vrijwilligers hebben allemaal ervaring opgedaan mbt tot borderline, zowel als naaste of persoonlijk herstel.

Het bestuur:

Ine Woudstra. Voorzitter Stichting Borderline.

Woon in de Achterhoek en doe dit vrijwilligerswerk met veel energie naast mijn betaalde baan en andere vrijwilligersactiviteiten. Daarnaast wandel ik graag, speel ik klarinet, brei en haak ik van alles aan elkaar, zul je mij weinig in de keuken vinden, maar wél vaak met een lekker glaasje wijn!

Ferry van Groeningen. Algemeen bestuurslid.

Sinds 2018 bestuurslid Naasten. Ik ben ouder van een dochter met borderline en wil me inzetten voor meer begrip in de samenleving rondom borderline.

Isa van der Singel , Secretaris

Student psychologie en ervaringsdeskundige. Wil me graag inzetten voor mensen met een psychische of emotionele kwetsbaarheid. Naast mijn werkzaamheden bij stichting borderline ben ik ook als vrijwilliger actief in andere maatschappelijke organisaties om dit doel na te streven. Ik zing in een rockkoor en mijn beste maatje is Buddy (een labrador).

Raad van Advies:

Raad van Advies ,

De Raad van Advies stelt deskundigheid, kennis en expertise beschikbaar ten behoeve van de Stichting Borderline en haar doelen, en zal het bestuur gevraagd en ongevraagd adviseren.

De Raad van Advies is bereikbaar via raad.vanadvies@stichtingborderline.nl

Wil je contact opnemen met het bestuur?

Stuur dan een e-mail naar: bestuur@stichtingborderline.nl.

Ondersteuning vrijwilligers:

Madelief. Zij vervult de rol van vrijwilligers coördinator vanuit onze samenwerking met MEO, een social-return dienstverleningsbedrijf.

Ik woon in Amsterdam en ben sinds december begonnen als project coördinator bij MEO. Vanaf half februari 2023 neem ik de rol  op mij als vrijwilliger coördinator bij Stichting Borderline.

Heb je een vraag over vrijwilligerswerk bij Stichting Borderline?

Stuur een e-mail naar vrijwilligercoordinator@stichtingborderline.nl

Onze vrijwilligers:

Liz

LIZ, Redactie nieuwsbrief en socialmedia.

Ik ben een 26-jarige vrouw uit het prachtige Limburg. Mijn connectie met de stichting is gegroeid door mijn eigen diagnose van onder andere borderline. Zoals de meeste lezers waarschijnlijk ook ervaren hebben is er een flink (negatief) stigma rondom de stoornis. Ik voel me dan ook geroepen om mijn best te doen om ook de positieve kanten van mijn lotgenoten extra in het daglicht te brengen. Dit wil ik gaan doen door voor de nieuwsbrief te schrijven en voorlichtingen te geven.

Om toch nog even terug te komen op mijzelf, wil ik jullie vertellen dat ik een trotse kattenmoeder ben van mijn (s)katje Dropje. In mijn vrije tijd zwem ik graag, bezoek ik mooie (verre) landen en spendeer ik mijn tijd in het gezelschap van vriendinnen en familie.

SOPHIE, Redactie nieuwsbrief en socialmedia.

Naast mijn vaste Marketing baan beheer ik, samen met een andere vrijwilliger, de social media van Stichting Borderline. Zelf heb ik ook Borderline en is het mijn persoonlijk missie om de wereld rondom Borderline te destigmatiseren.

AMBERlotgenotencontact.

Ik ben 21 jaar en kom uit Brabant. Na veel verschillende behandelingen voor onder andere borderline voel ik mij geroepen om mijn ervaringen in te zetten om anderen te helpen. Ik ben bezig met verschillende cursussen rondom ervaringsdeskundigheid en wil uiteindelijk de HBO opleiding doen. Ondertussen wil ik alvast helpen waar kan, door middel van lotgenotencontact.

Heb je een vraag over :

Voorlichting? Stuur dan een e-mail naar: educatie@stichtingborderline.nl.

Lotgenoten contact? Stuur dan een e-mail naar: lotgenotencontact@stichtingborderline.nl.

De supportgroep? Stuur dan een e-mail naar: supportgroepen@stichtingborderline.nl.

Over de website, nieuwsbrief of socials? Stuur dan een e-mail naar: online_redactie@stichtingborderline.nl.