BovenJan is op zoek naar enthousiaste vrijwilligers om ons digitale platform te versterken. Als moderator speel je een cruciale rol in het handhaven van kwaliteit en het bevorderen van positieve communicatie tussen onze communityleden.

Wat zijn de taken?

De moderator handhaaft de gebruiksvoorwaarden en huisregels van BovenJan. Dit houdt in dat je ingrijpt bij ongepast gedrag of schendingen van de regels en een veilige online omgeving voor de gebruikers van het platform Bovenjan!

Wie ben jij?

• Sterke communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling.
  • Gepassioneerd en betrokken bij het handhaven van een positieve online gemeenschap.
  • Bereidheid om de waarden en doelstellingen van BovenJan te vertegenwoordigen.
  • Proactieve en flexibele houding.

Wat kun jij van ons verwachten?

• Werken in een enthousiast team.
  • Mogelijkheid tot het volgen van trainingen binnen jouw persoonlijke interessegebied bij PGO Support.
  • De mogelijkheid tot het opdoen van werkervaring als sociale activatie.
  • Werken vanuit huis

Als jij wilt bijdragen aan een constructieve en gastvrije online omgeving en deel wilt uitmaken van het BovenJan-team, nodigen we je van harte uit om te solliciteren.

Meer weten of reageren? Denk niet langer na, maar neem gerust contact met ons op! Stuur je vragen en/of korte motivatiebrief&CV naar onze vrijwilligerscoördinator.

Meer weten of reageren?

Schroom niet en neem contact met ons op. Stuur je vragen of sollicitatie naar vrijwilligercoordinator@stichtingborderline.nl.