Radio Totaal Normaal

Dit moet je zeker horen! Onlangs waren Hans de Jong, oprichter en voorzitter van Stichting Borderline, en vrijwilligster Mandy Rol te gast bij Radio Totaal Normaal om meer te vertellen over de borderline persoonlijkheidsstoornis en over hun eigen ervaringen.

Radio Totaal Normaal is een radioprogramma dat openheid rond psychische kwetsbaarheden wil creëren. Het stigma op psychische problemen is namelijk groot. Door persoonlijke verhalen, interviews, gedichten, discussies, informatie en muziek willen ze dit stigma verlagen en meer begrip kweken.

Ontzettend gaaf dat Radio Totaal Normaal met onze stichting in gesprek wilde en dat wij ons verhaal hebben mogen doen. Ben je nieuwsgierig geworden? Dit is de link om het hele gesprek terug te luisteren. We horen graag wat je ervan vindt!