Vanuit het bestuur

Op zaterdag 27 augustus jl. organiseerde Stichting Borderline een opnamedag bij Van der Valk Hotel Breukelen. Er werden twee diepte-interviews opgenomen met ervaringsdeskundige vrijwilligers. Zij werden geïnterviewd door journaliste Jana Voyvodich. Ook werden twee webinars opgenomen met ervaringsdeskundigen en naasten. De gespreksleider hierbij was mediamaker Ben Prins. Tussendoor werden promofilmpjes opgenomen die gebruikt kunnen gaan worden voor het werven van vrijwilligers.

Het bestuur kijkt terug op een zeer geslaagde dag en is zeer benieuwd naar het eindresultaat. Nadat alle filmpjes gemonteerd zijn onder de deskundige leiding van Martijn Ras, werkzaam bij afdeling filmproducties bij Stichting MEO, zullen deze naar verwachting in november op onze website te zien zijn.

Het bestuur wil nogmaals alle deelnemers aan deze dag hartelijk bedanken!

Hans de Jong

Voorzitter van Stichting Borderline