Vanuit het bestuur

In de eerste weken van december 2022 zullen nieuwe video’s en een webinar op onze website verschijnen die wij in de zomer hebben opgenomen met medewerking van de audiovisuele dienst van Stichting MEO. Te zien zijn twee diepte-interviews met twee ervaringsdeskundigen, namelijk: Brenda en Lizet. Zij werden geïnterviewd door Jana Voyvodich. In de webinar spreekt Ben Prins met ervaringsdeskundigen wat borderline voor hun betekent en voor hun naasten.

Deze video’s en webinar zijn alleen te bekijken voor donateurs. Voor €25 per jaar steunt u ons om door te kunnen gaan met het bestrijden van het nog altijd aanwezige stigma over borderline en steunt u ons om onze activiteiten zoals lotgenotencontact en voorlichting geven, te kunnen blijven verzorgen. Via onze website kunt u zich opgeven om donateur te worden en kunt u ook aangeven of u de donateursbijdrage gespreid wilt betalen: https://stichtingborderline.nl/over-ons/steun-ons/.

Door alle ellende met corona hebben wij een aantal jaren geen landelijke publieksdag kunnen organiseren, echter voor 2023 hebben wij deze dag weer in onze planning opgenomen en deze zal ergens in het najaar 2023 gehouden worden. Later zullen wij via onze website en socials hier meer over communiceren.

Nog altijd kunnen wij bij verschillende activiteiten nieuwe vrijwilligers gebruiken. Het is niet per se nodig dat je zelf borderline hebt. Wel vragen wij dat je affiniteit hebt met de problematiek en dat je je voor minimaal een dagdeel in de week wil inzetten voor onze stichting. Ook naasten zijn van harte welkom en nodig om de vele vragen die wij binnen krijgen te kunnen beantwoorden. Wil je eerst meer informatie? Schroom niet om contact met ons te zoeken via stichting@stichtingborderline.nl.

Namens ons bestuur wens ik iedereen alvast hele fijne feestdagen en een goede jaarwisseling toe!

Hans de Jong

Voorzitter Stichting Borderline