Onze nieuwe vrijwilligers coördinator Madelief stelt zich voor

Stichting Borderline kan niet zonder vrijwilligers. We stellen dan ook graag onze nieuwe vrijwilligers coördinator aan jullie voor: Madelief. Zij vervult deze rol vanuit onze samenwerking met MEO, een social-return dienstverleningsbedrijf. Madelief volgt Linda Steenman op. Het bestuur en vrijwilligers willen haar hartelijk danken voor haar niet aflatende inzet voor onze Stichting in de afgelopen periode.

Madelief meldt het volgende:
“Hi, mijn naam is Madelief. Ik woon in Amsterdam en ben sinds december begonnen als project coördinator bij MEO. Vanaf half februari neem ik de rol van Linda over als vrijwilliger coördinator bij Stichting Borderline.
Ik kijk er naar uit om met de vrijwilligers en bestuur van de Stichting Borderline samen te werken! Hopelijk tot gauw”.