‘Elke stem telt’

Op welke manier zorg jij dat jouw stem meetelt? En als je zelf je stem niet gebruikt, maar er voor zorgt dat anderen dat wel doen, dan kan je ons daar over vertellen. De vorm van expressie is aan jou. Je mag een stukje schrijven, voorlezen, tekenen, zingen, rappen, filmpje maken of welk andere expressievorm jij dan ook gebruikt… De keus is aan jou. Aan de hand van jouw ingezonden input en als je daar toestemming voor geeft, dan zullen wij, indien geschikt bevonden, het plaatsen op onze website. Heb je daarnaast nog meer te vertellen en ben je van mening dat jouw boodschap passend is bij ons thema, dan kunnen we ook nog eens een interview met je afnemen.

Wij realiseren ons dat het best spannend kan zijn om jezelf zo naar buiten te brengen, dus mocht je ons een expressie vorm sturen en je wenst anoniem te blijven, dan zullen wij jouw wens respecteren.

Dat is niet het enige waar wij naar op zoek zijn. Organiseer jij of jouw organisatie iets tijdens de Week van de Psychiatrie, ook dan zouden wij graag jouw evenementen in onze agenda willen plaatsen. Het mag afwijkend zijn van ons gekozen thema, als het maar wel binnen het grote geheel past van waar de Week van de Psychiatrie voor staat. Ook hiervoor kunnen wij eventueel een interview over afnemen.

Dus… Ben jij de persoon of personen waar wij naar op zoek zijn? Check de website voor onze contactgegevens.