Hieronder krijg je een preview van de video’s die we voor je klaar hebben staan als je terugkerende donateur wordt. Daaronder vind je reeds gepubliceerde webinars en een interview.

Reeds gepubliceerde content

Een webinar waarin ervaringsdeskundigen samen met presentator Jaap van Deurzen het gesprek voeren over Borderline en alles wat daarbij komt kijken. De vooroordelen, de negatieve kanten, de positieve kanten en andere verhalen.

Een webinar waarin naasten van de ervaringsdeskundigen met Borderline in gesprek gaan met presentator Jaap van Deurzen over alle verschillende kanten van Borderline.

Een vraaggesprek tussen voorzitter van Stichting Borderline Hans de Jong en Karin Slotema, psychiater en bijzonder hoogleraar persoonlijkheidsstoornissen over Borderline.

Hoe is het om te leven met borderline? Jana Voyvodich gaat de diepte in met een ervaringsdeskundige. Waarom heeft Brenda haar diagnose als positief ervaren?

Je moet inloggen om alle video’s te kunnen bekijken.

Video’s voor terugkerende donateurs

Hoe ga je om met borderline? Ben Prins spreekt uitgebreid met ervaringsdeskundigen Lisanne, Mark, Mandy en Anika. Over stigma’s, wat borderline betekent voor naasten, zelfspot en nog veel meer.

In de cabaretvoorstelling Over de grens reizen Arno Setz en Ferry Asselbergs naar Planet Borderline om te onderzoeken wat een borderline persoonlijkheidsstoornis is en of zij het zelf ook hebben. Een wereld vol van miscommunicatie, onbegrip, heftige emoties maar ook van creativiteit, energie, humor en liefde. De voorstelling zet Borderline in het licht op een grappige en luchtige manier, zodat Borderline te begrijpen is voor iedereen.