Donateurs

Waarom donateur worden?

Stichting Borderline is sterk afhankelijk van donateurs. Dankzij donaties kunnen wij ons inzetten om het stigma rond Borderline te verkleinen. Donaties maken bijvoorbeeld lotgenotencontact en voorlichting mogelijk.

Wil jij donateur worden en de stichting steunen?

Je kunt al donateur worden vanaf € 25,00 per jaar. Als tegenprestatie ontvang je 4 keer per jaar een nieuwsbrief met o.a. informatie over Borderline, de activiteiten van de stichting en ervaringsverhalen. Daarnaast krijg je korting op de entree van de Landelijke Dag.

Klik hier om donateur te worden.

Vergoeding?
Verscheidene zorgverzekeraars bieden (deels) een vergoeding in lidmaatschap van aan patiëntenvereniging. Wellicht dat dit voor jou interessant kan zijn?

Wat is er veranderd?
Stichting Borderline krijgt subsidie van het fonds PGO. Vanaf 2012 zijn hier wat veranderingen in gekomen. In het verleden was subsidie afhankelijk van het aantal donateurs. Per 1 januari 2012 moet een patiëntenvereniging minimaal 100 donateurs hebben om voor subsidie in aanmerking te komen. Helaas is die subsidie niet voldoende om de activiteiten die wij doen te kunnen bekostigen. Daarom zijn we sterk afhankelijk van het aantal donateurs.

Door het geld van de donateurs kunnen wij ons inzetten voor het antistigma van Borderline. Ook kunnen wij door het geld van donateurs mensen met Borderline en omstanders te woord staan via lotgenotencontact en voorlichtingen.