Contact:

Voor het lotgenotencontact zijn we bereikbaar per mail via: lotgenotencontact@stichtingborderline.nl

Stel hier je vraag en krijg antwoord van één van onze lotgenoten, naasten of deskundigen.

In je mail kan je ook een korte beschrijving geven waar je vraag over gaat, wanneer je het best bereikbaar bent en met een verzoek voor telefonisch contact.

Je krijgt dan een uitnodiging met datum/tijd en telefoonnummer, voor een gesprek met de vrijwilliger die het beste aansluit bij de hulpvraag die je stelt.

Ook adviseren wij je om onze website, facebook en Instagram in de gaten te houden voor onze Webinars en diepte-interviews van naasten, lotgenoten en deskundigen.

Voor andere contactopties buiten het lotgenotencontact kunt u ons bereiken op; 088-5054348

Het lotgenoten contact wordt uitgevoerd door de volgende vrijwilligers:

hans

HANS