Wij zijn op zoek naar een enthousiaste vrijwilliger die onze stichting kan komen versterken. Wil jij jouw kennis, kunde en affiniteit met de borderline persoonlijkheidsstoornis inzetten voor Stichting Borderline? Stuur ons dan een sollicitatiebrief met CV!

Wat zijn de taken?

De bestuurssecretaresse gaat het bestuur van Stichting Borderline ondersteunen met alle secretariële taken. Het plannen van afspraken, het contact houden met de verschillende bestuursleden over lopende zaken, bijhouden van mail en diverse andere ondersteunende taken. Mogelijk kunnen deze werkzaamheden in de toekomst uitgebreid worden met notuleren van vergaderingen en het bijhouden van aktielijst ed. Aangezien dit een nieuwe functie is zal deze in de praktijk nog verder vorm gegeven worden. Daarbij kan elke vrijwilliger deelnemen in diverse projecten binnen de stichting.

Wat verwachten wij van jou?

• Je hebt (ooit) de diagnose Borderline persoonlijkheidsstoornis gekregen of bent omstander van iemand met borderline / hebt om een andere reden grote affiniteit met borderline.
  • Je hebt ervaring met administratieve/secretariële werkzaamheden en bent zeer accuraat.
  • Je houdt van dingen regelen en toont initiatief.
  • Je bent in staat je grenzen aan te geven en eventueel bespreekbaar te maken.
  • Je werkt zorgvuldig en komt gemaakte afspraken na.
  • Je bent voor 4 uur per week beschikbaar.
  • Je kunt maandelijks deelnemen aan de bestuursvergadering op kantoor of via Zoom.

Wat kun jij van ons verwachten?

• Reis- en onkostenvergoeding.
  • Werken in een enthousiast team.
  • De mogelijkheid tot het opdoen van werkervaring als sociale activatie.
  • Mogelijkheid tot het volgen van trainingen binnen jouw persoonlijke interessegebied bij PGO Support.
  • Vrijwilligersvergoeding.

Meer weten of reageren?

Wil je meer informatie? Schroom niet en neem contact met ons op. Je kunt alles vragen over deze vacature. Schrijf een mail naar ons via bestuur@stichtingborderline.nl of bel met bestuurslid Ferry van Groeningen 06 22778861.