Voorlichting aanvragen

Stichting Borderline verzorgt voorlichtingen voor diverse doelgroepen. Wij komen bij lotgenotengroepen, familieleden, hulpverlening, onderwijs, woongroepen, ziekenhuizen, GGz instellingen, etc.

Wat kun je bij een voorlichting verwachten?
Een voorlichting wordt gegeven door één van onze voorlichters. Dit zijn allen mensen met de diagnose Borderline. Zij vertellen over hun proces, over wat zij hebben mee gemaakt, en wat de do’s en dont’s zijn. De voorlichting geeft mensen een duidelijker beeld over deze diagnose, zowel omstanders, hulpverleners, als mensen met de diagnose zelf.

Een voorlichting kost €75 euro, met dit bedrag steun je tevens Stichting Borderline om haar werk voort te kunnen zetten.

Indien je interesse hebt in een voorlichting of je wilt meer weten, kun je contact opnemen met onze voorlichters: educatie@stichtingborderline.nl  of neem telefonisch contact op onder telefoonnummer: 030-276 70 71 op maandagen, woensdagen en vrijdagen tussen 10.30 en 14.30.  Graag ontvangen wij van jouw kant informatie over de locatie, groep en wat je inhoudelijk verwacht.

Hier de ervaring van één van onze voorlichters.