Vrijwilligers

Stichting Borderline is als vrijwilligersorganisatie regelmatig op zoek naar nieuwe goede vrijwilligers die zich voor onze Stichting en achterban willen inzetten. Onze vrijwilligers kunnen zowel mensen met borderline zijn, familielid, of al die anderen die ons werk een warm hart toedragen!

Onze Stichting hanteert een vrijwilligersbeleid. Vrijwilligers zijn tijdens hun werk verzekerd tegen ongevallen, verder worden reiskosten op basis van openbaar vervoer (2e klas) vergoed. Voor elke gewerkt dagdeel krijgt de vrijwilliger een vergoeding van € 3,81. Voor de aanvang van het vrijwilligerswerk wordt door de vrijwilliger en de coördinator van de Stichting een vrijwilligersovereenkomst getekend met daarin de gemaakte afspraken.

Werkzaamheden die onze vrijwilligers uitvoeren zijn o.a.:

• Beantwoorden van de lotgenotentelefoon
  • Beantwoorden van de lotgenotenmail
  • Algemene mails en telefoongesprekken afhandelen
  • Informatie geven over borderline
  • Afhandelen van binnengekomen bestellingen
  • Donateuradministratie
  • Voorlichting geven
  • Onderhouden van de website en het forum
  • Ervaringsdeskundigheid inzetten bij o.a. GGZ-instellingen

Indien je interesse hebt kun je onder vacatures onze openstaande vacatures vinden.

Als er geen geschikte vacature voor jou bijstaat, neem dan contact op met onze coördinator via karlijn.smits@stichtingborderline.nl of 030- 276 70 71. Dan kun je samen met haar bekijken wat mogelijkheden voor jou zijn om als vrijwilliger bij ons aan de slag te gaan.