De RvA adviseert het bestuur over het beleid, de strategie en de inhoudelijke keuzes van de stichting. De RvA kan zowel gevraagd als ongevraagd adviseren en fungeert als klankbord voor de Raad van Bestuur. De Raad van Advies komt in ieder geval vier keer per jaar bij elkaar.

De RvA is een orgaan dat meedenkt, adviseert, meevoelt en een netwerk in kan zetten. De RvA is te benaderen voor tactische en inhoudelijke vraagstukken. De RvA kan meedenken over financiën, de organisatie, de doelgroep zonder dat zij op de stoel van het bestuur gaat zitten.

Binnen de RvA zullen bij aanvang twee professionals plaatsnemen, daarnaast ziet het bestuur de RvA graag aangevuld met
– Een “naaste”. Een familielid van iemand met Borderline Persoonlijkheidsstoornis die vanuit eigen ervaring en vanuit eigen objectieve kracht kan meedenken in de RvA.

Ben je geïnteresseerd en wil je graag samen met het bestuur werken aan de doelen van Stichting Borderline? Of wil je graag meer informatie? Laat het ons weten!

bestuur@stichtingborderline.nl